
Легко перетворити електронну таблицю Google ™ у набір онлайн-флеш-карт
і інше цікаве
|
Участь у серії воркшопів, метою яких є активізація освітянської спільноти міста Кіровограда, ознайомлення з успішними практиками впровадження новітніх технологій у освітній процес та створення власного контенту.
За допомогою профіля «Гість» Ви можете ознайомитись з можливостями сайта, щоб у майбутньому обрати роль, у якій Ви будете ним користуватись: учень, учитель, репетитор або батько).
До уваги вчителів-філологів!
Установіть відповідність
Робота з google-формами
План навчання
І заняття (23.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Опитувальник №1)
2.Реєстрація в Google
3.Створення власних форм із використанням типів запитання:
-текст;
-дата;
-виберіть зі списку;
-множинний вибір;
-прапорці;
-сітка.
ІІ заняття (24.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Рефлексія №1)
2. .Створення власних форм із використанням типів запитання:
-текст;
-дата;
-виберіть зі списку;
-множинний вибір;
-прапорці;
-сітка.
3. Редагування теми, фону, шрифту, вихідних даних.
ІІІ заняття (26.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Опитувальник №2)
2.Створення власних блогів:
-назва;
-адреса;
-додавання та редагування текстів;
-додавання посилань, світлин, відео;
-вбудовування кодів.
ІV заняття (27.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Вихідне опитування)
2. Залікова робота.
Допоміжні матеріали
Установіть відповідність
| |
Робота з google-формами
План навчання
І заняття (23.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Опитувальник №1)
2.Реєстрація в Google
3.Створення власних форм із використанням типів запитання:
-текст;
-дата;
-виберіть зі списку;
-множинний вибір;
-прапорці;
-сітка.
ІІ заняття (24.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Рефлексія №1)
2. .Створення власних форм із використанням типів запитання:
-текст;
-дата;
-виберіть зі списку;
-множинний вибір;
-прапорці;
-сітка.
3. Редагування теми, фону, шрифту, вихідних даних.
ІІІ заняття (26.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Опитувальник №2)
2.Створення власних блогів:
-назва;
-адреса;
-додавання та редагування текстів;
-додавання посилань, світлин, відео;
-вбудовування кодів.
ІV заняття (27.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Вихідне опитування)
2. Залікова робота.
Допоміжні матеріали
Немає коментарів:
Дописати коментар