ІКТ-навчання

Сделано на Padlet

Легко перетворити електронну таблицю Google ™ у набір онлайн-флеш-карт 
і інше цікаве

Хочете зробити свій власний набір Flashcards?

Крок 1. Змініть шаблон електронної таблиці Google

  • Зробіть копію цього шаблону . (Необхідно ввійти до облікового запису Google.)
  • Відредагуйте текст Side1 і Side2 . Введіть скільки завгодно термінів.
    • Виберіть для червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, синього та фіолетового кольори для карт і тексту. Залишити параметри кольору для чорного тексту на білих картах.
  • Назвіть набір флеш-карт, змінивши назву робочого листа (внизу).
  • Не редагуйте жодної клітинки з синім фоном.

Крок 2. Опублікуйте таблицю

  • Перейдіть у меню Файл , Опублікувати в Інтернеті… і натисніть кнопку Опублікувати .

Крок 3: Отримайте посилання Flippity.net

  • Натисніть на вкладку Get the Link Here шаблону (внизу).
  • Натисніть на посилання Flippity.net, щоб переглянути флеш-карти Flippity.

Крок 4: Закладка та обмін

  • Зробіть закладку сторінки, щоб швидко знайти її знову.
  • Діліться посиланням Flippity.net з ким ви хочете переглянути ваші картки.

ЗРАЗОК: Українська література. Узагальнення №1 

#workshopkr
Участь у серії воркшопів, метою яких є активізація освітянської спільноти міста Кіровограда, ознайомлення з успішними практиками впровадження новітніх технологій у освітній процес та створення власного контенту. 
ЯКлас (Сайт, у якому багато цікавих завдань, які допоможуть учням удосконалити свої знання зі шкільних предметів. Учителі та репетитори можуть контролювати успішність учнів, а батьки – заохочувати  дітей до гарних оцінок.
За допомогою профіля «Гість» Ви можете ознайомитись з можливостями сайта, щоб у майбутньому обрати роль, у якій Ви будете ним користуватись: учень, учитель, репетитор або батько). 

До уваги вчителів-філологів! 
Знайомимось із tagul (хмарка тегів)




Установіть відповідність



Робота з google-формами


План навчання
І заняття (23.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Опитувальник №1)
2.Реєстрація в Google
3.Створення власних форм із використанням типів запитання:
-текст;
-дата;
-виберіть зі списку;
-множинний вибір;
-прапорці;
-сітка.

ІІ заняття (24.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Рефлексія №1)
2. .Створення власних форм із використанням типів запитання:
-текст;
-дата;
-виберіть зі списку;
-множинний вибір;
-прапорці;
-сітка.
3. Редагування теми, фону, шрифту, вихідних даних.

ІІІ заняття (26.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Опитувальник №2)
2.Створення власних блогів:
-назва;
-адреса;
-додавання та редагування текстів;
-додавання посилань, світлин, відео;
-вбудовування кодів.

ІV заняття (27.03.15)
1.Реєстрація на занятті (Вихідне опитування)
2. Залікова робота.
Допоміжні матеріали

    Немає коментарів:

    Дописати коментар