Проекти

ПРОЕКТ -...,3. Задуманий план дій; задум, намір.
Ця база містить тільки найкращі Інтернет-ресурси, які дійсно працюють, є безкоштовними, можуть збагатити методику будь-якого вчителя-предметника.
Окрім зручно структурованих посилань, для вас зібрано навчальні матеріали та демонстраційні відеоролики щодо роботи з ресурсами. Завдяки піктограмам (умовним позначенням) ви побачите особливості кожного ресурсу ще до того, як його відкриєте. А головне - у вас є можливість обмінятися з колегами практичним досвідом по кожному ресурсу. Приєднуйтесь до живого спілкування!


EMAZE — це нове покоління онлайн-презентацій.

Powered by emaze
Основні переваги сервісу:
  • Простота створення за допомогою використання сучасних шаблонів.
  • Стильний дизайн і 3D переходи між слайдами.
  • Автоматичний переклад на безліч мов.
  • Можливість створювати свої презентації можна за допомогою комп'ютера або мобільних пристроїв.
  • Підтримка HTML 5.
  • Управління презентацією в автоматичному режимі або по слайдах за допомогою мишки або за допомогою голосових команд.

                                                              УРОКИ З ПІДПРИЄМНИЦЬКИМ ТЛОМ
WEB-сервіси для освіти й не тільки

Нові інформаційні технології (Сервіс Prezi


oPrezi.ru - всё о prezi | нелинейные презентации

Корисні посилання:
зразки;
інфографіка (онлайн)
відеоінфографіка (онлайн)
        6.  Фотоколаж (онлайн)
        7.  MasterTool
        8.  Easy School Book
        9.   Безкоштовні зображення для інфографіки (Free images stockMorgueFileGetty)
       10. Вправи у новому форматі (http://learningapps.org/для блогів)
       11.  loupe collage
       12. Хмарні та інші освітні ресурси (КОІППО, Скрипка Г.В.)
       13. Дистанційна Академія Elnik. Вебінар "Літературні посиденьки"
       14. Створення дитячих книжок
       15. Створення лінії часу
       16. Padlet (створення віртуальної інтерактивної дошки), dreamsboard.ru
       17.Moodle-підручник для початківців
       18. Платформи для створення тестів
       19. Сучасні освітні інструменти для вчителів
       20. Office Sway для презентацій
       21 Tagul - веб-сервіс, що дозволяє створювати зображення зі слів, які виділяються при наведенні курсором.(Презентаяція щодо роботи із сервісом)
      22. 400 безкоштовних сервісів
      23 Безкоштовні шаблони Power Point

    Віртуальні подорожі

    Готуємось до захисту проектів 

    Незмінювані іменники

     Техніка візуалізації мислення
            Нове - давно забуте старе. Це те, чим ми завжди користуємось, готуючись до уроків. Варто познайомитись з досвідом колег. Читати тут або там.

    Інноваційний освітній проект «Розквіт»:  Мала академія наук залучає до дослідницької діяльності дошкільнят та молодших школярів

     Всеукраїнські науково-педагогічні діалоги на тему реалізації інноваційного освітнього проекту «Розквіт» відбулися 21–23 серпня у Києві, Черкасах та Кіровограді. Стартував захід із пленарного засідання у Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту України. У ньому взяли участь представники Міністерства, Національного центру «Мала академія наук України», члени Національної академії педагогічних наук України і вчителі шкіл, де реалізовуватимуть проект.Всеукраїнський інноваційний освітній проект Малої академії наук України «Розквіт» є однією із форм освітньої діяльності установи.Основна мета проекту полягає в розробці системи розвитку і формування в дітей дошкільного та шкільного віку навчально-дослідницьких умінь в умовах спеціально змодельованого освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності, функціонування якого здійснюватиметься з використанням інформаційно-освітнього простору Малої академії наук України. Як зазначив під час відкриття пленарного засідання директор Національного центру «Мала академія наук України» Оксен Лісовий, більшість дітей перестають розвивати свої здібності у середній школі, тому потрібно працювати над їх розвитком заздалегідь. «МАН традиційно працює зі старшими школярами, долучаючи їх до процесу науково-дослідницької експериментальної роботи. Проте ми добре розуміємо, що, працюючи лише зі старшокласниками, втрачаємо значну частину дітей, які могли б бути юними дослідниками і в майбутньому поповнили б лави науковців. Тому Мала академія наук поставила перед собою завдання зменшити ці втрати. І наряду з переліком заходів, спрямованих на середні класи загальноосвітніх шкіл, було поставлено завдання охопити і залучити до науково-дослідницької діяльності дітей молодших класів. Водночас була доведена можливість долучити до роботи і дітей дошкільного віку», – розповів він. Власне, саме обговорити можливі труднощі та шляхи їх подолання було провідним завданням Діалогів. Проект стартував 2012 року і завершиться 2017-го. Впродовж цього часу заплановано реалізувати систему заходів всеукраїнського масштабу – семінари, тренінги, майстер-класи. Це вже другий захід у рамках проекту. Перший – Всеукраїнська науково-практична конференція, на якій розглядалися методологічні засади формування освітнього середовища дослідницької діяльності дітей – відбувся на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти навесні. Інноваційний проект «Розквіт» реалізовуватимуть на базі шістнадцяти освітніх закладів Київської, Черкаської та Кіровоградської областей. «Діти “Розквіту” – це передусім дошкільнята, молодші школярі й учні основної школи. Наша мета – формувати в них навчально-дослідницькі вміння підготовчого, початкового та базового рівня. Це здійснюється тільки шляхом спеціального моделювання освітнього середовища навчальної діяльності», – зазначила Тетяна Чернецька, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу інформаційно-дидактичного моделювання НЦ «Мала академія наук України», керівник науково-дослідної лабораторії «Центр технологій і методик реалізації дослідницького підходу в освіті «Розквіт». За її словами, всі звикли до думки, що навчально-дослідницька діяльність – це позаурочна діяльність. Проте розвивати дослідницькі здібності краще саме під час уроків, тому розгортання проекту здійснюватиметься і в навчальний, і позанавчальний час. Як зауважив заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту Борис Жебровський, освітяни сміливо йдуть на цей експеримент, хоча розуміють, що є багато підводних рифів. Наприклад, це вікові особливості дітей, психологічні фактори. «Це достатньо помітна подія в освіті України. Робота з обдарованою молоддю набирає обертів, і ніхто не буде заперечувати, що МАН за останні роки стала потужним інструментом її реалізації. Те, що організація переносить свою увагу і на молодших школярів та дошкільнят, вказує на потрібність такої роботи», – сказав він, наголосивши, що в такій роботі потрібно бути дуже обережним, дуже тонким, уважним, адже дитину легко зламати. Проект спрямований на сприяння творчому розвитку дитини і пошук її талантів, формування діяльнісного підходу до життя. Програма є відповіддю на виклики сучасності, оскільки людство перейшло до інноваційного типу розвитку, який, серед іншого, характеризується надзвичайно швидкою зміною ідей, знань, технологій. Подаючи лише знання, педагоги не зможуть підготувати конкурентно спроможну в ХХІ столітті людину. Адже крім творчого засвоєння, сучасний школяр має володіти як мінімум ще двома функціями – уміння навчатися впродовж життя і практично застосовувати отримані знання. «Цей експеримент наближає нашу освіту до утвердження дитиноцентризму, який слід розглядати як максимальне наближення освіти, навчання до конкретних здібностей конкретної дитини. Таким чином ми будемо сприяти розвитку цілеспрямованої особистості», – відзначив Василь Кремень, президент Національної академії педагогічних наук України, академік Національної академії наук України.  На потребі реалізовувати проект на високому рівні наголосив президент Малої академії наук України Станіслав Довгий. «Надзвичайно важливо, щоб ми проводили цей експеримент професійно, з розумінням проблем дитини і проблем педагога, бо освіта – це делікатна й інерційна система. А робота з обдарованими, креативними, творчими дітьми – непростий процес педагогічної діяльності, який потребує спеціальних знань і спеціальної підготовки. Адже обдарована дитина – це складна дитина, яка має свою думку з кожного питання, тому потрібно розуміти її світ, дії і надавати їй допомогу в тих ситуаціях, з яких вона самотужки не може знайти виходу», – зазначив Станіслав Олексійович. Поза участю у пленарних засіданнях, учасники на семінарах обговорили інструменти і способи розвитку здібностей дітей, основні проблеми, що можуть виникнути при реалізації проекту. На завершення директор НЦ «МАНУ» Оксен Лісовий подякував усім, хто працював над реалізацією експерименту. «Перш за все хочу подякувати Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України і Борису Михайловичу Жебровському, з чиєї легкої руки проект “Розквіт” ще на стадії підготовки був презентований на Всеукраїнській виставці “Країна юних майстрів”, Національній академії педагогічних наук в особі Василя Григоровича Кременя, присутнім колегам і науковцям НАН, а також президії Малої академії наук України в особі Станіслава Олексійовича Довгого, який ставив таке завдання, контролював  його виконання і підготовку».

    За матеріалами МАН
     

    Немає коментарів:

    Дописати коментар